Hotel ergernissen

Veel reacties op de AD-column van afgelopen zaterdag. De strekking: hotels verzwijgen met opzet dat ze een verbouwing o.i.d. hebben. De klagers worden na enkele dagen aan een betere kamer geholpen. Eind goed, al goed. Nee dus. Als overlast bekend is, moet je dat als reiziger weten. Dan kun je zelf de keus maken of je daar je geld nog aan uit wilt geven of niet. AD-lezers reageerden met tal van voorbeelden. De meest opmerkelijke: een hotel dat om de 2 uur werd ontruimd omdat er met explosies een sleuf gegraven werd in de rotsbodem, een hotel waar het 2-kamer appartement een 1-kamer appartement bleek en zeezicht spontaan was veranderd in landzicht en een hotelletje in Parijs met bedwantsen waar het personeel na deze melding plotseling geen Engels meer sprak… Goed nieuws was er ook. Een lezer had gehuurd via het Engelse www.thevillaagency.co.uk en daar werd overlast wel gemeld. Gasten kregen de keuze uit korting of upgrade en mochten dat ter plaatse beslissen. ‘Mocht dit op een aanbeveling van The Villa Agency lijken…’ schreef lezer, ‘dat is het ook!’

bedwants-24

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>